maart 15, 2016

10X HIPPE KNIEKOUSEN

by
logo


trend kniekousen
10x hippe kniekousen
Vaste lezers van JustbyManon hebben ondertussen vast wel gemerkt dat ik een passie heb voor kniekousen. Niet dat ik ze zelf nou dagelijks aantrek, want let’s face it: daar zit niemand op te wachten! Maar voor meiden vind ik kniekousen echt helemaal te gek. Als het net nog even te fris is voor blote benen dan bieden kniekousen ook nog echt een uitkomst. Behalve dat ze handig zijn, zien ze er ook helemaal geweldig uit. Doe ze onder een kort broekje, een kort rokje of een tule rokje, het kan echt allemaal!
Waar ik dan echt het allermeest van hou zijn kniekousen met een lekker gek of opvallend printje. Want ‘als je het doet moet je het goed doen’, is mijn motto altijd.
Wat is jouw favoriete paar?
1. blauw witte streep - Dress like Flo
2. vrolijk gestreept - Mim Pi
3. opvallende panterprint - Quapi
4. bruine wasberen
5. klassieke ruit - HEMA
6. vrolijk felgeel - Le Big
7. kleur, print en strepen - Ninni Vi
8. pierrot ruiten - Bobo Choses
9. bloemenprint - Le Big
10. strepen en balletjes - Kidscase
-----
For the original post, see Just by Manon blog
SHOP MORE socks HERE at Orange Mayonnaise

Geen opmerkingen: