juli 06, 2015

BADKLEDING VOOR PERFECT PLONSWEER

Badkleding voor perfect plonsweer




Zijn jullie dochters al zwembad of beachproof? Want als ik mijn weer app mag geloven - en die geloof ik in dit geval graag! - gaat het kwik omhoog. Met een piek op vrijdag, van 28 graden, lijkt dan eindelijk het perfecte plonsweer opkomst. 

Tijd voor fruitige bikini's in zomerse kleurtjes

Gelukkig is het aanbod in zwemkleding deze zomer super leuk. Te gekke zomerse fruit prints, leuke roezels, ruffeltjes of wilde dieren. Ook al is het maar een klein stukje stof, je dochter wil in haar badkleding nog beter voor de dag komen dan in een complete outfit. En ik geef haar geen ongelijk!

Gewoon in Nederland

Zelf ben ik een grote fan van het Australische merk Seafolly. Jullie meiden zullen deze items vast en zeker te gek vinden.
Nu ik voor jullie dochters de 10 leukste badpakken en bikini's heb uitgezocht ga ik snel verder met het opblazen van het zwembad. Let's PLONS! 
  1. Een bandeau bikini met extra stoflaag en gesmokte achterkant. Dit model is perfect voor de dunnere meiden.
  2. Molo bikini met allover print en golvend extra stukje stof op het broekje.
  3. Mint groene triangle bikini van name-it met ananas print.
  4. Aztec halter neck tankini, floatimini. 
  5. Zomerse watermeloenen bikini van Soft Gallery.
  6. Zacht roze bikini van Simple Kids met triangle print, voorzien van een klein ruffeltje.
  7. Mijn favoriete merk Seafolly, ook voor kids. 
  8. Antraciet, vintage badpakje met ingestikte plooitjes. 
  9. Aloha bikini van Claesen's.
  10. Zwempak van Mini Rodini met vissen print. 
-----

For the original post, see Fabulous Mama blog
SHOP more SWIMWEAR > here <,

Geen opmerkingen: