juli 09, 2015

LET’S GO CAMPING (OUTFITS)

by

Let’s go camping(outfits)




Mijn mooiste vakanties vroeger waren op de camping, maar ik heb mijn moeder nog nooit het woord campingoutfit horen zeggen...
Tegenwoordig hoor ik het overal op het schoolplein. Maar wat is nou eigenlijk een campingoutfit?

Is een campgingoutfit nou echt anders?

Naar mijn idee is een campingoutfit er één die bestaat uit joggingbroeken, t-shirts met minions of andere cartoonfiguren (voetbal outfits natuurlijk niet te vergeten!) en mag hij vooral niet teveel kosten. Maar is dat nou echt zo? Of heb ik dan een verkeerd beeld? Moeten we er op de camping nu echt anders bijlopen dan we normaal doen?
Gelukkig ontdekte ik dat ook campingoutfits stylish verantwoord kunnen zijn. Hoe je dat doet voor een redelijke prijs? Zie hier... 
 

Tropische campingoutfit : shortje van Moí , tanktop unisex Emile et Ida , Birkenstock sandalen - Let's Rebel truckers pet 
Regen op de camping - outfit : Bergstein regenlaarzen - Beau Loves sweatpant - zwarte crew neck sweater Gray label 
Everyday campingoutfit : Young one apparel T-shirt - Beau Loves short - New Balance kids - rainbow & snow pilot zonnebril voor kinderen
-----
For the original post, see Fabulous Mama blog

Geen opmerkingen: