juli 30, 2015

GIRLS ONLY...


by



Meisjesjurken
Dat wij als echte fashionlovers allebei (nog) jongensmoeders zijn, is natuurlijk best wel jammer.. Hoor vaak van collega’s dat we ook meer voor meisjes moeten doen, maar dat is toch best lastig in de praktijk omdat je nu eenmaal in de ‘andere’ doelgroep zit dus je daar toch eerder naar op zoek gaat voor jezelf om vervolgens de leuke vondsten weer met jullie te delen.

Het is een..

Ik hoop voor Sanne en onze blog natuurlijk 😉 dat er toch nog een keer een meisje mag komen. Dan kunnen we ook iets meer aandacht aan besteden want hoe leuk zijn al die meidenspullen toch! Alle jongensmama’s herkennen dit toch wel? Al die prachtige schattige meiden spullen in de leukste printjes, franjes en kleuren.

Doe uit

Don’t get me wrong want ik ben heel gelukkig met mijn jongen met smaak. Hij weet precies wat ie wel en niet mooi vindt en weet (soms) te waarderen als moeders zich heeft opgetut! Soms zegt ie: ‘Mama, waarom ben je zo mooi? Voor mij? Dat hoeft toch helemaal niet…’ (mama: brede glimlach). Soms zegt ie: ‘ Mama, wat is dat voor rok? Waarom heb je die rok aan?’ Die moet je uit doen!’ (mama: naar boven en omkleden weer).

Modelallures

Hij wil alleen nu al niet meer aan wat ik wil, model troubles! Dus vrees dat ik voor onze blog binnenkort ook een blog rep. moet gaan organiseren. Maar met een broek, top en schoenen kun je nu eenmaal minder variëren dan met rokjes, jurkjes, leggings, broeken, tops, haarbandjes, tasjes, elastiekjes en ga zo maar door kun je net iets meer en makkelijker uit de ban springen.

Vooroordelen

Hoe erg eigenlijk hoe we geprogrammeerd worden door de omgeving. Na Noah’s 1 uurtje wennen op school kwam hij met twee dingen thuis. Er was maar 1 mooi meisje genaamd Anouk en 1 jongen droeg meisjesschoenen. Oooepsss nu gaat mijn zoon toch niet degene zijn die deze arme jongen hierop gaat attenderen hoop ik? Ik deed voorzichtig een opvoedkundige poging om dit te corrigeren. Het maakt toch niet uit wat voor schoenen iemand aan heeft als hij deze schoenen mooi of fijn vindt maar ik werd meteen erop gewezen dat deze schoenen nu eenmaal van zijn zus waren en niet van hem.

Girls only

Maar goed het moge duidelijk zijn, jurkjes zijn voor meisjes en niet voor jongens. En omdat ik jurkjes nu toch eenmaal heel erg leuk vind, heb ik een leuke selectie jurkjes voor je gemaakt bij oa. Orange Mayonaise. Waar al die prachtige meiden met hun leuke, kleurige, fleurige schoentjes, speldjes en gekrulde haren prachtig in voor de dag kunnen komen zodat mijn zoon deze weer kan bewonderen. Ik zeg uiteindelijk toch een win-win situatie dus ;-)!

Mooie meisjes

Voor alle mooie meiden dus mooie meisjesjurken:
meisjesjurken
Favoriete jurkjes deel 1:  1. Kidoki jurk, legging en haarband  2.Stella McCartney 3. Noppies 4. Petitbo Minna jumpsuit 5. Popupshop Robbie dress 6. Little 10Days dress
meisjesjurken
Favoriete jurkjes deel 2: 1. Petit Fleur 2. Yporquc dress 3. Mini Rodini dress 4. Petitbo Jagger dress 5. Moi jumpsuit €26 6. CFL jurk en legging 
-----
For the original post, see PS:blog

Geen opmerkingen: