juni 18, 2016

DIT IS DE TE GEKKE OUTFIT VAN DRAGO

by



Door Joice
Een T-shirt met een wandelende soort van Ken pop erop gedrukt met het woord Fast Food op zijn bovenbeen, wie verzint het? De Belgische ontwerpster Caroline Bosmans!
Ik maak nooit meer grappen over onze Zuiderburen, want ik vind haar ontwerpen zo mooi en apart dat het in de top 3 van mijn favoriete merken is beland.
Het T-shirt is van een hele goede en zachte kwaliteit stof gemaakt, combineert werkelijk overal bij en je wordt vanzelf vrolijk als je “Ken” zo ziet lopen. Ik heb het nu gecombineerd met de zwarte Shakti legging van Caroline Bosmans en een zwarte jeans blouse in een stretch stof van Wolf + Rita.
Caroline Bosmans ontwerpt seizoens-loze unisex mode met een portie humor die heel goed in mijn straatje past. In de huidige collectie gebruikt ze opdrukken als “eat people”, een hotdog, poppen op zijn kop in een koffiekopje en er wandelen Poedels en Chihuahua’s voorbij, ook echt een musthave voor hondenliefhebbers dus.
Ze ontwerpt sinds 2013 en dat gaat haar heel goed af, haar mode is apart, luxe, op het randje en Avant garde en daar houd ik van! Drago vind het T-shirt ook super cool met de “gekke pop” zoals hij het noemt. Worden jullie ook zo vrolijk van dit T-shirt?!
DSC02922
DSC02921
DSC02908
DSC02917 (1)
DSC02930 (1)
DSC02954
-----
For the original post, see KindermodeBlog
For more CAROLINE BOSMAN / CRLNBSMNS click here

Geen opmerkingen: