juni 20, 2016

KINDERKAMER FAVORIETEN VAN GUUS

Puinhoop
Ik weet dat ik normaal alleen over kindermode schrijf, maar we zijn aan het verbouwen thuis. Niet een klein beetje, maar ons hele huis ligt onder het stof en puin;-) Dit houdt in nog meer dan twee maanden stof happen tijdens het slapen, eten en werken.
De eerste 4 weken zitten erop en nu ik weer iets van een huis zie terug komen durf ik me voorzichtig bezig te gaan houden met de inrichting van in eerste instantie de slaapkamers van de boys. Guus krijgt een hele nieuwe slaapkamer en heeft daarom zijn favoriete accessoires voor zijn slaapkamer met mij uitgezocht.
Ik kan niet wachten om te starten met inrichten. Helaas blijft het nooit zo clean want al die bakken lego, dozen vol dino’s en Cars auto’s moeten ook nog een mooi plekje krijgen.
Ik ga verder met stof happen en zal binnenkort het resultaat showen.
kinderkamer-jongens-10 leukste
Dit zijn de kinderkamer favorieten van Guus.
1. dekbedovertrek met skateboards van Leçons de Choses2. spin poster van A Little Lovely Company
3. skateboard wiel haak van Leçons de Choses
4. Rafa kids K desk
5. Hero badcape van Beau LOves
6. Hi dude kussen van H&M
7. Drinkflesje van Design Letters
8. Bureau met skateboard zitting van Leçons de Choses
9. Cacoon hangstoel tent 
10 Fietsstuur te gebruiken als kapstok ( verschillende kleuren verkrijgbaar), van Leçons de Choses
----
For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: