juni 13, 2016

MISS RUBY TUESDAY - WINTER 2016


by

logo


miss ruby tuesday 2016
Je hebt het misschien al wel gemerkt, maar we gaan jullie vanaf nu rustig voorbereiden op de nieuwe wintercollecties. Laten we starten met Miss Ruby Tuesday, de meidencollectie van mijn favoriete dames label Ruby Tuesday
Dit winterseizoen is het Nederlandse label Miss Ruby Tuesday nog alleen verkrijgbaar voor de meisjes, maar over 3 weken hoop ik een sneak peek te krijgen van de Ruby Tuesday jongenscollectie voor zomer 2017. Ik kan niet wachten. Ik ben namelijk niet alleen onwijs nieuwsgierig naar de collectie, maar ook benieuwd hoe die gaat heten?  Zal het Mister Ruby worden?
Enfin back to Miss Ruby Tuesday winter 2016.
Het is weer een collectie om te zoenen geworden! Ik vind het zo ontzettend knap dat Miss Ruby Tuesday ieder seizoen weer hetzelfde enthousiasme bij mij naar boven kan brengen. Iconische items, die super meisjesachtig en comfortabel tegelijkertijd zijn. En zelfs dat stoere randje weet Miss Ruby Tuesday perfect aan hun outfits mee te geven. Let the winter begin!
Burgundy rules
De Miss Ruby Tuesday collectie bestaat voor winter 2016 voornamelijk uit koele nuances. Met dit winterseizoen als key color de waanzinnige burgundy ( donkerrood). De stoere burgundy mixt Ruby Tuesday met pastel roze en combineert ook waanzinnig met alle kleuren grijs of donkerblauw. Het dik gebreide vest waar iedereen vorig seizoen mega fan van was, is dit seizoen in een luchtigere variant opgenomen in de collectie. Hebben jullie de toffe leggings gezien met lurex streep aan zijkant, en de toffe maillot met LOVE?  Liefde voor de rok met metallic glans, die maakt met gemak van iedere outfit een feestje. Kortom Miss Ruby Tuesday zit boordevol musthaves en is ook komend winterseizoen weer een complete collectie waar je dochter eindeloos mee kan combineren.
1001 rondjes
Mijn persoonlijke favoriet is het rokje met 1001 rondjes! Ik vind het dessin te gek. Sanne de designer van Miss Ruby Tuesday is zo ontzettend creatief en heeft deze print helemaal zelf getekend. Als ik het me nog goed herinner vertelde Sanne mij dat toen ze met het dessin bezi
g was, en er even bij wegliep, haar dochtertje haar spontaan ging helpen. Met als gevolg dat de sample van dit rokje een paar extra streepjes en rondjes had ;-)











De Miss Ruby Tuesday zomer collectie shop je bij OrangeMayonnaise !
-----
For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: