juni 05, 2016

INSTOPPEN MAAR!

by

Het zijn producten voor baby's en kinderen, maar ik zou er zelf wel in willen liggen: Deze slaapzakken en wikkeldoeken om je baby heerlijk mee in te stoppen! Gevonden bij OrangeMayonnaise, een van de meest inspirerende webshops met baby- en kinderspullen die ik ken. Een welke ik om deze reden regelmatig bezoek, ook al heb ik zelf geen kinderen. In dit blog geen standaard en neutraal babyblauw en poederroze, maar frisse kleuren,  stoere prints en gave details. Kijk je mee?

blog_babyslaapzakken_04_1.jpg
Slaapzakken met grafische prints van Anatology

De producten van het Franse merk Anatology stralen allure uit met hun sterke contrastvolle prints en heldere kleuren. De babydekens zijn subtiel. In fris wit katoenen badstof met in de hoek een bijzondere print. De slaapzakken opvallend en sterk met prints allover.

blog_babyslaapzakken_05_1.jpg
Slaapzakken met grafische prints van Anatology

Van dit merk is de hele collectie de moeite waard om te bekijken. Ik vind zelf de kussens erg tof, niet alleen voor kinderen! Wat mij betreft zijn deze slaapzakken top om, als je de prijs wat hoog vindt, met een groep vriendinnen als kraamcadeau te geven. Dan heb je wel echt een heel gaaf product in handen.

blog_babyslaapzakken_03_1.jpg
Bunny ears omslagdoek met capuchon en konijnenoren

Van stoer gaan we naar super cute met deze gebreide omslagdoek van Oeuf NYC. Wederom van 100% katoen en met grote gebreide konijnenoren. Verkrijgbaar in zachtgrijs en wolwit.

blog_babyslaapzakken_01_1.jpg
Slaapzak met cactus- en gridprint van Noé & Zoë

Zie hier een slaapzak met cactusprint van Noé & Zoë, een merk dat gevestigd is in Berlijn. Met hun tijdloze patronen, grafische prints en sterke kleuren een echte eye-catcher! Verkrijgbaar in S en M. Daarnaast een van hetzelfde merk met grid-print in zwart en off-white. Stoer! Beide slaapzakken zijn van comfortabel materiaal: 95% Biologisch katoen, 5% Elastan.

blog_babyslaapzakken_02_1.jpg
Omslagdoek Hero van Beau Loves

Voor iets ouderen… maar ik wilde je deze niet onthouden. De Hero omslagdoek / cape van Beau Loves, gemaakt in Londen. Superstoer, eigenzinnig en voor echte helden! In zwart met maskerprint in wit en oortjes. Gemaakt van 100% katoen. Lekker om na het douchen om te slaan. Speels!

Geen opmerkingen: