juli 21, 2016

FINGER IN THE NOSE - WINTER 2016-2017



by





Ik ben geen mega cartoon fan en kan striphelden en superhero’s op kinderkleding meestal ook niet waarderen. Ik heb alleen een zwak voor Snoopy. Ja zo stokoud ben ik al-;), en laat Finger in the Nose één van mijn favoriete Franse labels nu nét Snoopy gebruikt hebben in hun nieuwe wintercollectie.

Snoopy rockt FITN
Als Finger in the Nose het doet dan doen ze het ook direct edge COOL. Mr Brown en Snoopy horen dus wat mij betreft er deze winter helemaal bij. Nu alleen nog even hopen dat mijn zoons er ook zo over denken! Of zullen zij toch liever voor de shark print én motoren gaan? 




Mocht je nu helemaal niets hebben met Snoopy, dan is het zeker goed om te weten dat Finger in the Nose een topper is voor wat betreft warme trendy kinderjassen. Ik heb al meerdere winterseizoen een fijne FITN donsjas voor mijn jongens gehad en is altijd weer een topper gebleken. Dit winterseizoen zijn de winterjassen voor kinderen in verschillende kleuren te verkrijgen, en zijn ze zoals voorgaande seizoenen voorzien van technische snufjes zodat hij écht warmte biedt tijdens strenge kou.

Ben jij een check lover dan zitten er in deze collectie trendy geruite kledingstukken waar jouw zoon of dochter hip mee voor de dag kan komen. Combineer die dan bij voorkeur met de mooie Finger in the Nose broeken die bekend zijn vanwege hun fantastische smalle model. ( tip voor uber skinny, smalle kindjes!)

Genoeg moois te vinden in de FITN baby en kids collectie, en ook voor tieners is dit geweldige Franse merk een collectie om in de gaten te houden.

De eerste items uit de Finger in the Nose wintercollectie 2016 is al te shoppen! Bekijk hier de nieuwe winter styles.

------

For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: