november 22, 2016

MET LEUKE EN WARME BENEN DE WINTER IN

by







Voor dat ik mijn fijne lijst met de leukste, mooiste en warmste leggings en maillots met jullie deel, moet mij iets van het hart. Mijn mini heeft iets tegen sokken, pantys en maillots. Ze draagt dan ook sinds jaar en dag eigenlijk alleen maar leggings en dan met haar sokken steevast binnenstebuiten. Ik slaap er geen nacht minder om en vind haar vasthoudendheid hierin best charmant. Maar ieder jaar als de winter in aantocht is, probeer ik het toch weer om haar in een maillot te krijgen. Vooral omdat ik niets aandoenlijker vind dat meisjes in maillots. Dit keer met succes!

In een ode aan haar eigenwijze kleedgedrag; hierbij de leukste kindermaillots en -leggings van dit moment!



POEZENPANTY | CALZEDONIA



In Parijs wandelde ik langs deze winkel en zag deze panty in de etalage. Dit is dan ook de panty waarmee ik haar zover heb gekregen dat ze weer maillots en pantys aan wil. Hoera! En dit staat toch TE leuk.



MAILLOT & LEGGING MET GRAFISCHE PATRONEN | KIDSCASE



Kidscase staat bekend om zijn mooie breisels en prachtige materialen. Ze zijn ook heel goed in mooie grafische prints. Hun kleurgebruik is ook niet alledaags wat vaak hele mooie combinaties oplevert. Zeker niet de goedkoopste, maar in dit geval betaal je echt voor kwaliteit en originaliteit.



LUIPAARDEN & AARDBEIEN | MAED FOR MINI


Om te huilen natuurlijk dat deze maillot en sokken niet in de maat van mijn mini te krijgen zijn, maar des te beter voor jullie. Prachtige print van luipaard en die aardbeisokken die wil je het liefst gespannen zien zitten om zo’n heerlijke babykuit. Leuk aan dit merk is dat het van Amsterdamse bodem is. PS; ze hebben ook matching sokken voor mama en de baby.


STOERE STREPEN MAILLOT | BOBO CHOSES



Mijn favoriete winkel van IMPS & ELFS bevindt zich om de hoek van mijn huis. Naast hun eigen lijn verkopen ze ook producten van bevriende merken. Links is een maillot van Bobo Choses, rechts een maillot van Braveling.



DRIEHOEK & BOOMERANG MAILLOT | KNOTSKNETTER



Nog zo’n fijne kinderwinkel om de hoek in de Jan Eef is Knotsknetter. Ze verkopen voornamelijk Scandinavische merken met een fairtrade achtegrond. Zoals het merk Albababy. Met een goed gevoel je kinderen warmhouden. 


NATUURLIJKE PRINTS | KIK KID



Terug naar de natuur met KIK KID. KIK KID is ook een Nederlands merk en bij veel kinderkleding winkels te koop. Bij hen spot je deze winter prints uit de natuur terug. Legging met een boom of blaadjesprint


UITGESPROKEN EN MONOCHROME LEGGINGS | BANGBANG CPH



Hou je van uitgesproken prints en felle kleuren. Dan is het opvallende BANGBANG een merk voor jou. Met bliksemflitesen en vaak veel dieren in de collecties verwerkt. Contrastrijk kleurgebruik en heel erg herkenbaar. En die met die konijntjes aan de onderkant zijn toch echt TE leuk als je het mij vraagt. Voor de stoerdere dames onder ons pak je de bliksems mee.


MAILLOT MET EEN GRID PRINT | TINY COTTONS



We zijn de afgelopen tijd bedolven onder de grid print. Maar juist omdat mij dit zo aan mijn rekenschrift van vroeger doet denken, heeft dit een fijne minimale schoolse look. De maillots komen van Tiny Cottons waar je de grid print in vrijwel de hele wintercollectie terug ziet komen. Tiny Cottons is trouwens een Spaans merk, afkomstig uit Barcelona, maar op meerdere plekken in Nederland verkrijgbaar.


LEGGING MET SPORTIEVE STREEP | MISS RUBY TUESDAY



Altijd fijn als een merk waar je zelf van houdt met een kindercollectie komt. Ruby Tuesday is daar een perfect voorbeeld van. Mooie basics in mooie kleuren. De leggings hebben door de verticale streep een sportief tintje zonder dat je het idee hebt dat je kind in een sportbroek rondloopt. Mooi bij een jurkje of lekker lange trui. 



MAILLOT MET STIPPEN & STREPEN | NEXT



Iets minder budget? Het fijne aan de maillots bij Next is, dat je ze vaak in sets van meerdere kunt kopen. Ze hebben enorm veel variatie in printjes en vaak ook meerdere kleuren dan de standaard kleuren. Rond de feestdagen, hebben ze hier ook een flinke selectie aan glitter panty's.


VOILA, DE LEUKSTE KINDER LEGGINGS EN MAILLOTS VAN DEZE WINTER!


----


For the original post, see Instagrambloggers blog

Geen opmerkingen: