oktober 10, 2012

Today's BlogPost on Jan-magazine.nl ..... !!


>>>>>>

Ik ben zwanger van een meisje, dus ja, ik mag eindelijk los gaan op al die heerlijke roze jurkjes, babydolletjes, maar ook op stoere meisjeskleding. Het blijft toch zo dat er voor jongens (ik heb er een van bijna drie jaar oud) veel minder leuke kleren te koop zijn. Bij Orange Mayonnaise kan ik los gaan voor beiden. Hier heb je de leukste, liefste, stoerste kleding voor je kids. En vind je het lastig om setjes te bedenken? Dan worden er allerlei voorbeelden gegeven hoe je de items leuk kunt combineren.

Annika is freelance modeontwerpster, moeder van drie en dit jaar begonnen met Orange Mayonnaise. De naam moest vooral vrolijk, gek en Nederlands zijn en uiteindelijk is het een combinatie geworden van het oer-Hollandse kleurtje en de meest gegeten saus in Nederland. Of zoals Vincent (Samuel L. Jackson) in de film klassieker Pulp Fiction van Quentin Taratino zegt: 'You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup? WHAT? Mayonnaise!!'
www.orangemayonnaise.com

Elke week probeer ik jullie te vertellen wat mijn favoriete online winkel is, maar wat is die van jou?

Zie voor originele BlogPost;
http://www.jan-magazine.nl/post/2012/10/10/Orange-Mayonnaise.aspx?cat=WWW

Geen opmerkingen: