februari 12, 2013

Doutzen in Mini Rodini SS13 dress by Orange Mayonnaise !


MODEBLOG: Favo merken

featured image
Frederieke (29), is de mama van Doutzen (3) en getrouwd met Sjoerd. Ze was fulltime moeder, maar mistte het om te werken. Daarom startte ze 2 jaar geleden met Kindermodeblog.nl Daarnaast blogt ze hier over haar leven als fabulous mama en bespreekt ze de laatste kindermode-trends.
Dinsdag 12 februari 2013
Jeeej verhuisd! We zijn er. Slechts 3 kilometer verderop, maar het voelt zó anders. We zijn thuis!  Doordat we de eerste week zonder internet en televisie zaten -we hebben zelfs het aftreden van Bea volledig gemist- konden we lekker uitpakken en het huis op orde maken. Ook werd ik 30 deze week, volgens velen een beruchte leeftijd. Ik heb dat niet zo. 30 voelt als een nieuw, jong begin.
Maar er was meer deze week! Ook zij waren er ein-de-lijk!  Bobo Choses en Mini Rodini, mijn favoriete kinderkleding merken. Eindelijk uitgeleverd en eindelijk te koop. De nieuwe zomercollectie van Bobo Choses is super kleurrijk, speels én gezond. Helaas zit de nieuwe collectie niet breed in de jurken. Doutzen is momenteel voor 99% dress only, dus daar heb ik rekening mee te houden. Daarom heb ik Doutzen zelf twee shirts laten uitkiezen bij mijn vaste Bobo Choses adresje. Nu nog even wachten op de postbode -maar ik zeg alvast met zekerheid- ze komt aan haar 2 stuks fruit per dag. Foto’s volgen.
Van Bobo Choses krijg ik zin in de zomer. Jij ook?

Mini Rodini heeft mijn hart deze keer volledig op hol gebracht, wat een geweldige kinderkleding. Voor jongens, meisjes en voor baby’s. Echt om van te smullen! Lees en zie hier op Kindermodeblog meer over Mini Rodini. Doutzen is in ieder geval helemaal happy met haar nieuwe jurk. En mama ook!




























Doutzen in Mini Rodini dress by Orange Mayonnaise !! 


For original fabulous Mama post, See > http://www.fabulousmama.nl/modeblog-favo-merken/ 

Geen opmerkingen: