maart 17, 2014

Brand love...

logo


Nununu SS14


Nununu ss 2014 now avaiable in the shops

Ik zit al een paar dagen klaar voor de nieuwe collectie van NUNUNU! Waarom? Nou NUNUNU is eens een keer wat anders dan anders! Cool, comfortabel en een beetje rebels! Daar houden we van!


Als je van een beetje humor houd en wil dat je kindje er stylish bijloopt, dan is NUNUNU ook wat voor jou. En NUNUNU is meer dan de heerlijke sweatbroeken met de sterren, cijfers en letters! Ze hebben namelijk ook fijne (asymetrische) shirts met stoere tekst of afbeelding, jumpsuits en baggy pants! Dit Israelische merk is ontworpen voor kinderen van 0-6 jaar.
Helemaal wild word ik, maar denk mijn dochter nog meer, van de tule rokjes zoals op de afbeelding hieronder! Ik heb mijn shoppinglist al klaar en ga dan ook snel bestellen! Want als je de nieuwe collectie gezien hebt zou het zo wel uitverkocht zijn!
NUNUNU shop je hier!
nununu zomer 2014 jongens - meisjes baby mode
-----

For the original post, see Just by Manon.nl blog

SHOP Nununu online  >> HERE <<

Geen opmerkingen: