oktober 05, 2015

LOOK OF THE WEEK: ROCK BOY

by

logo
Zadig_et_Volatire_kids_justbymanon_kidsfashionblog (2016 van 1)-9

Naast een winterjas voor school en sport vind ik het leuk dat mijn zoons ook nog een winterjas hebben die mijn modehart sneller laat kloppen. Een fijne wollen jas of een mooie parka, gewoon nét even anders. Niet alleen als luxe maar ook omdat de sporty, iedere dag naar school jas, na een weekje school ( als ik geluk heb) ook een wasbeurt nodig heeft.  Voor Thom hebben we de bijzondere, nét even andere winterjas, absoluut gevonden. Deze Zadig & Voltaire winterjas is eigenlijk zelfs alles in één. De parka met stoere badges tover je namelijk zo om tot een sporty warmgevoerd jack. ( bekijk JustbyManon instagram voor een fimpje van deze twee jassen)
Ik ben dol op de kinderkleding ( en damesmode !) van Zadig & Voltaire omdat het nog uniek is.  Zeker in Nederland. Zadig & Voltaire is een merk wat je moet zien en voelen om erachter te komen waarom ik er zo enthousiast over ben. Het gestreepte shirt dat Thom draagt is namelijk mooi dik, door de onafgewerkte boorden en stoere applicatie op de ellebogen is het wat mij betreft een fashion basic die iedere Rock boy is zijn kast zou moeten hebben. Easy te combineren met een mooie skinny denim of zoals Thom hem draagt met een baggy sweatpant. Echt waar, je moet zadig & Volaire echt eens ontdekken. De collectie rock’t aan alle kanten en is voor baby, jongens en meiden one to watch.
Zadig_et_Volatire_kids_justbymanon_kidsfashionblog (2016 van 1)-3
Zadig_et_Volatire_kids_justbymanon_kidsfashionblog (2016 van 1)-2
zadig_voltaire|_winterjacket|_jongens
-----
For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: