mei 14, 2016

SALT CITY EMPORIUM | OUTFIT DRAGO


by



Door Joice:
Waarom hebben jullie je kindje Drago genoemd? Nou gewoon omdat we het mooi vinden klinken en het een korte en krachtige naam is.
Maar als we dan uitleggen dat Drago Italiaans is voor Draak kijken mensen toch een beetje raar, oh apart ja …..
En eerlijk gezegd als je de naam Drago Martherus hoort denk je ook niet dat er ineens een mega-blond kind met blauwe ogen verschijnt.
Vrienden van ons vinden het super stoer klinken, mijn moeder liet duidelijk blijken dat ze het een vreemde naam vond.
Daar trekken we ons niks van aan we doen er zelfs nog een schepje bovenop door Drago een mooie legging aan te doen met de opdruk van een draak!
De legging is van het Amerikaanse merk Salt City Emporium, ze maken comfortabele kleding met mooie vaak aparte opdrukken zoals deze.
Ik ken het merk al een tijdje en heb er 1 mooie trui van, dus toen ik deze legging met een draak erop voorbij zag komen op Facebook heb ik het binnen 5 minuten online besteld.
Drago zelf vind het natuurlijk een ENORM stoere legging en draagt het graag, het is een aparte kleur groen die onverwachts heel makkelijk combineert.
Ik heb het nu gecombineerd met een Jeans-jack van Mini Rodini en een prachtig T-shirt van Zadig&Voltaire waar een heel subtiel glittertje in zit, ja ook al is Drago een jongen ik durf hem gerust een glittertje aan te trekken.
Ik zal hem nog net geen roze jurk aantrekken, maar ik combineer gewoon graag “Out of the box” met een glittertje of een tijgerprint, alles kan zolang Drago het zelf maar leuk blijft vinden. Wat vinden jullie van deze combinatie?

DSC00653
DSC00660 (2)
DSC00752
DSC00713
DSC00736

---

For the original post, see KindermodeBlog.nl

Geen opmerkingen: