januari 23, 2017

BOBO CHOSES LOOKBOOK ZOMER 2017

by

COMPLETE BOBO CHOSES LOOKBOOK ZOMER 2017 ONLINE OP JUSTBYMANON.


De Bobo Choses keuzes zijn meestal de lastigste kinderkleding keuzes van het seizoen, daarom heb ik vandaag voor jullie het Bobo Choses lookbook zomer 2017 online gezet. Niet omdat het de meest fantastische foto’s zijn, maar zodat je geïnspireerd wordt welke items tof bij elkaar matchen of welke jij juist helemaal nooit bij elkaar zou willen dragen.
Ik ga voor Guus voor de stoere sweatpant met gymzaal vloer print, daar zijn we beide verliefd op! En zo’n cool sweatjack zonder mouwen, ik weet nog niet in welke kleur.  Natuurlijk moeten dé sokkken ook aan zijn garderobe toegevoegd worden, die maken van elke outfit komende zomer nét even die fashion look waar wij zo van houden. Ik ga nog even snel verder kijken, want ook IK ben er nog niet helemaal uit…..



----

For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: