februari 07, 2017

BEAU LOVES EEN COLLECTIE OM VAN TE HOUDEN!

by
Beau Loves brengt deze zomer écht een collectie om van te houden! Met teksten als je t’aime, stoere harten all over prints en lovenet dessin dit alles met een touch of pink in de collectie waardoor ik bijna de indruk krijg dat het een limited edition collectie voor Valentijnsdag is.


Wat hou ik toch van de coral pink kleur die veelvuldig binnen deze nieuwe Beau Loves collectie is gebruikt. Ik zie mijn jongens er wel in lopen, maar die pink sweater met dat hart. Oh nee! Daar krijg ik geen van mijn drie jongens in. Balen want ik vind hem echt fantastisch.

Voor de meiden ben ik verliefd op de langerok met lovehearts print. Zoet en schattig terwijl de combinatie met de gave a-symmetrische T-shirts én dan vooral de Lovenet print hem weer het urban sausje meegeeft waar ik zo van hou.

In deze nieuwe zomercollectie van Beau Loves 2017 zitten enorm veel gave must have qua kindermode, maar ook accessoires zoals hoge geprinte sokken, stoere zonnebrillen én een rugtas die al meerdere keren in mijn mandje zijn beland.

Ik ga snel nog even een shopping rondje doen bij de Beau Loves verkooppunt OrangeMayonnaise. Welke prints en items vind jij te gek uit deze Beau Loves collectie?



----

For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: