juli 09, 2017

DEZE VETTE NUNUNU OUTFIT WIL JE GEWOON VOOR JE ZOON!




  • NUNUNU IS ALTIJD WEER DE BOM! STOER, COOL, TRENDY EN ÜBERHIP.
Ik heb zo vaak het gevoel dat Nununu speciaal voor Guus is gemaakt. En waarom? Ik kan het niet uitleggen, als hij het Nununu logo al ziet, begint hij al te glunderen…
Als de doos met de nieuwe Nununu wintercollectie binnenkomt, jawel de befaamde Nununu back to school collectie ligt al in de shops, wordt de doos met bruut geweld door Guus zelf open getrokken…
Hij pikt als een ekster zijn favo items tussen de stapel uit… Het verbaasd mij dan ook niet dat hij het shiny zilveren vest direct aantrekt! Sorry Mees, ik ben bang dat je die niet meer terug krijgt;-)
Persoonlijk kan ik mijn ogen niet van het knalblauwe vest met asymmetrische rits afhouden! Die kleur is zo waanzinnig en het vestje hebben wij eerder gehad en daardoor weet ik dat mijn jongens het vestje het liefst dagelijks dragen.
In combinatie met een stoer T-shirts met fake langmouw shirt eronder, is de Nununu style snel gezet. Style de outfit af met de baggypant voorzien van eyepatch. Zoals je ziet is Guus al helemaal klaar voor back to school, maar toch gaan wij eerst nog goed genieten van een fijne zomervakantie..
Shop de Nununu winter 2017 collectie bij de Nederlandse verkooppunten zoals o.a. bij Orange Mayonnaise 
 
----
For the original post, see Just by Manon blog


Geen opmerkingen: