december 21, 2012

Party clothes !!! by KindermodeBlog.nl


Feestinspiratvoorboys&girls

Door: Esther
Het aftellen naar de Kerst is officieel begonnen. Wat een drukte deze tijd van het jaar. Net Sinterklaas het land uit, Flint z’n verjaardag achter de rug en over 5 dagen is het weer zover! De kerstboom staat al even, de kerstnummers zijn mijn hoofd niet uit te krijgen en ik zing dagelijks met Flint ‘Oh Dennenboom’.
Ik vind de maand december heeeeerlijk, maar het is ook een periode met veel verplichtingen en een drukke agenda. Tussen alle kerstborrels, het bedrijfsuitje en andere afspraken door, moet er natuurlijk ook tijd vrij gemaakt worden om de ultieme kerstoutfit voor mijzelf en uiteraard die van Flint bij elkaar te shoppen! Geen onbelangrijke missie!
Voor Flint liep ik -in de SALE- aan tegen een trui van één van mijn favoriete merken: Mini Rodini mét smoking-look! Geen toestanden met laag over laag, blouse+gilet+blazer+strikje etc. Daar kom je namelijk voor een jongen -voor de feestdagen- al snel op uit. Inpakken en meenemen die trui, want gemak dient de mens!
Gecombineerd met een Retour skinny jeans en J.Crew schoenen met gekleurde veters, maakt het deze feestoutfit helemaal af, oordeel zelf! Scroll naar beneden voor nog meer feestinspiratie voor boys & girls! En maak er met z’n allen hele fijne, liefdevolle en fabuleuze Kerstdagen van!
Mini Rodini tuxedo met Retour jeans en J.Crew schoenen
AW2013 Mini Rodini

Geen opmerkingen: