april 14, 2013

Orange Mayonnaise summer outerwear on Fabulous Mama this week !

Mama

MODEBLOG: Met zonder jas

featured image

Frederieke (29), is de mama van Doutzen (3) en getrouwd met Sjoerd. Ze was fulltime moeder, maar mistte het om te werken. Daarom startte ze 2 jaar geleden met Kindermodeblog.nl Daarnaast blogt ze hier over haar leven als fabulous mama en bespreekt ze de laatste kindermode-trends.
Dinsdag 09 april 2013
HÈHÈ! Ik slaak een diepe zucht van opluchting. Eindelijk is het klaar. We kunnen er een streep onder zetten. Waar ik het over heb? Over het weer natuurlijk! Duh! Zo’n beetje hét gespreksonderwerp van de afgelopen drie weken en ik ga nu echt niet ontkennen. Ook ík deed daar volop aan mee. Hoewel de weerkaart me normaal gesproken koud laat -ik zie wel wat de dag me brengt- had ik er een nieuwe dagtaak bij. Het weer checken! Als ik tijdens m’n dagelijkse surfrondje baggernieuws tegenkwam, denk aan schietpartijtje hier, overvalletje daar, dan wist ik gewoon dat dit door het weer moest komen. Maar het is klaar. We hebben weer zon en een beetje warmte. Het is lente. Halleluja!
Tijd dus, voor een dosis nieuwe zomerjassen-inspiratie. Hoewel de zomerjas niet helemaal kan tippen aan het fenomeen winterjas, is het wel zo fijn dat je mooie kroost niet gelijk zonder jas naar buiten hoeft tijdens de eerste aangename lentedagen. Bovendien is het toch heerlijk als je kind een beetje hip en stylish de deur uit gaat? Helemaal trendy deze zomer zijn jassen in legergroen. Wil je meer kleur? Kies dan voor geel. Verder zijn jeansjassen ook nog steeds hot! Eigenlijk is er voor ieder wat wils te vinden, maar ik zal je alvast mijn favorieten voorschotelen. En ja, wie goed kijkt ziet dat ik de jongens deze keer heb voorgetrokken. Have fun en nu lekker genieten van het weer!
✪ 4 THE GIRLS 

1. Parka, Name it
2. Beest, Polder, € 99,00 < by Orange Mayonnaise !!
3. Etnisch, Zara
4. Twilly, Amercian Outfitters, € 129,90 < by Orange Mayonnaise !!
5. Denim, Zara
6. Pretty Pink, Pepe Jeans
7. Army, Zara
✪ 4 THE BOYS 

1. Camouflage, Zara
2. Baseballjack, Zara
3. USA, American Outfitters, € 109,90 < by Orange Mayonnaise !!
4. Boysblue CKS
5. Grove mosterd, Name it
6. Baseball, Scotch & Soda
7. Groen, Scotch & Soda
8. Denim, Scotch & Soda
9. Space, Munster kids, € 99,90 < by Orange Mayonnaise !!

To SHOP outerwear at Orange Mayonnaise, see >  http://www.orangemayonnaise.com/en/webshop/trends/outerwear/ws-ca/ca190/

Geen opmerkingen: