augustus 13, 2013

Prints for boys



Ik hoor vaak dat er voor meisjes zoveel meer leuke kinderkleding te vinden is dan voor jongens. Oké oké, er is meer variatie voor meisjes. Maar ik kan altijd genoeg leuks vinden voor jongens en ik kan dan ook niet wachten om de kast van mijn kleine mannetje op orde te gaan brengen. Al zal ik in het prille begin voornamelijk voor een minimalistisch stijltje gaan omdat ik dat beter vind passen bij newborns. Maar er hangt al een panterblousje in de kast hoor ;)
Op Kindermodeblog probeer ik je telkens weer te inspireren met leuke kinderkleding voor jongens en met kinderkleding die anders is dan anders. Ik doe wat mode en kindermode trends betreft enorm veel inspiratie op in Japan, want ik houd van een vernieuwende en gedurfde stijl. Daar lopen jochies bijvoorbeeld in polkadots en sterrenjeans. Natuurlijk mag het in Nederland allemaal een tandje minder, maar ook hier kan je zoon gerust met een coole printed broek tevoorschijn komen. Wat dacht je van Aztec, skulls, vogeltjes of regendruppels? Ik heb leuke items voor je gevonden die je direct kunt shoppen. Get inspired!
jongens kinderkleding

 1. Finger in the Nose OrangeMayonnaise €60,002. Bobo Choses3. MÓI 
4. Ahgaga5. NUNUNU 
-----
For the original post, see > KindermodeBlog.nl

Geen opmerkingen: