november 20, 2014

HIP / SKIRTS

by 
logo

De leukste rokjes kindermode jbm

Niet alleen omdat de feestdagen eraan zitten te komen, maar deze winter vind ik alle rokjes zó ontzettend mooi. Zwierig, schattig, lief of super cool…
De combinatie van een zwierig rokje met stoere sweater vind ik te gek! Een nep leren rokje voor de meiden is dé musthave, al zou ik mijn dochtertje (als ik die had)  daar nog niet te jong in laten lopen. Te hard, te zwart en te ruig, dan zou ik toch liever voor een tulle rokje of een geprint rokje gaan.
Rokjes online in overvloed het was dus even wikken en wegen, maar wij hebben de leukst en hipste rokjes in dit favorieten blog gezet. Hope you like it!
hippe rokjes // winter 2014-2015 jbm favorites

1.donkerblauw ballonrokje met pailletten band | 2. nep-leren rokje 3. skirt pant ( super hip)  4. plissé rok met Scotche ruit  5. stone wash mini rokje   6. rokje met plusprint 7. jersey rokje met riem en print 8. glimmend rode mini rokje 9. all over print rokje 
Shiny jersey rokje Zadig et Voltaire (Foto blok bovenaan, in rechter-onder hoek)
----
For the original post, see Just by Manon blog
Shop more SKIRTS online at Orange Mayonnaise

Geen opmerkingen: