september 02, 2015

POPUPSHOP WINTER 2015-2106


by

logo

Popupshop_winter_2015_2016


Popupshop
Vorig jaar explodeerde instagram door de WILDE Popupshop sweatpants met laagkruis voorzien van tijgers en leeuwen. Dit winterseizoen is het de buurt aan de gorilla en black cat om te pronken aan de billen van onze kids. Dat kek geprinte broeken hip zijn, dat wisten we al een tijd, maar Popupshop heeft aan deze trend een geheel nieuw impuls meegegeven. We halen met Popupshop de hele dierentuin in onze garderobe, en al ben ik hier in huis nog een beetje sceptisch over deze fotogeprinte broeken. De jongens zijn verzot op al deze wilde prints. ( lees: maakt mijn jongens nog wilder) Wat heb ik dan nog in te brengen?
Winterjassen in de spotlights
Mijn favorieten uit deze collectie zijn de winterjassen. Die zijn namelijk zo verschrikkelijk mooi en verdienen naar mijn mening de volledige aandacht.
popupshop_winter_2016_2015
Laat je inspireren door de wilde prints van Popupshop aw 2015-2016
1.Gorilla fans of hippe kids, deze sweater is altijd goed. Kids love them.
2 fijn basis sweatbroekje, makkelijk te combineren deze winter.
3. pathfinder parka jas voor jongens en meisjes
4 de roest kleur en het zebra printje zijn te gek. ( musthave!)
gymnastiek suit 
6 de enige zwarte kat die geluk brengt. Heerlijke zachte sweatsuit met stoere print.
7 loose sweater met de allom bekende wild prints van Popupshop
sweatdress van Popupshop met vogelprint
Bekijk de collectie van Popupshop OrangeMayonnaise
------

Geen opmerkingen: