januari 20, 2016

BOBO CHOSES JONGENS STYLING

by










Bobo Choses - 2016- zomercollectie - justbymanon - styling -kindermode-11Bobo Choses - 2016- zomercollectie - justbymanon - styling -kindermode-8Bobo Choses - 2016- zomercollectie - justbymanon - styling -kindermode-10Bobo Choses - 2016- zomercollectie - justbymanon - styling -kindermode-15
Bobo Choses drop 1
Het is dé Bobo Choses dag vandaag! En om heel eerlijk te zijn was ik bij het zien van deze collectie niet lyrisch, had ik niet een wensenlijstje van hier tot Tokyo. Nee ik was in de zomer tijdens de beurs zelfs een beetje teleurgesteld. Bobo Choses was Bobo Choses van 4 jaar geleden niet meer, en die WOW factor was ik helemaal kwijt.
Weet je nog?  Het was het heetste weekend ever in Parijs. En in de hal waar Playtime Paris plaats vond zal het zeker 40 graden zijn geweest. Ze deelden waaiers uit want er was geen airco! Ik geef de hitte de schuld want waarom heb ik die toffe key pieces niet in de collectie gezien? Is me die fantastische nieuwe pasvorm niet opgevallen?  Oké, ik neem mijn gedachten en woorden terug …Bobo Choses - 2016- zomercollectie - justbymanon - styling -kindermode-9

Bobo Choses is niet veranderd, maar mijn jongens worden ouder en daardoor pak ik andere kledingstukken voor hun uit de collectie. Ik heb daarom een Bobo Choses jongens inspiratie shoot gedaan, met kledingstukken die wij uit deze eerste levering te gek vinden voor de JONGENS!
Shop de fantastische suit,  sokken, accessoires, legging en t-shirts now!  Bobo Choses 2016  ( vanaf 10 uur te bestellen!)
Behind the scenes ziet een fotoshoot er met Guus ongeveer zó uit! Nog een Bobo Choses styling zien ? Deze look uit de nieuwe Bobo Choses 2016 collectie is ook gaaf 
...


Bobo Choses - 2016- zomercollectie - justbymanon - styling -kindermode-6Golden Goose kinderschoenen

-----

For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: