juli 16, 2016

KIDS STYLE | STOERE MONOCHROME KINDERKLEDING


by










STOERE KINDERKLEDING IN ZWARTWIT WAAR JE HEEL HEBBERIG VAN WORDT!


Ik weet niet of het komt omdat ik zelf zo graag zwart draag, maar ik heb echt een kleine verliefdheid op zwart-witte kinderkleding. Zeker als het een beetje stoer en grappig is, me want! Deze monochrome kinderkleding is zó leuk, dat ik het stiekem echt jammer vindt dat het niet bestaat in mijn maat. benieuwd waar je deze cuties shopt? Klik op de foto! You're welcome.


ZWARTWITTE KINDERKLEDING

Neem deze geweldige truitjes van Lucky No7 en Beau LOves nou van Orange Mayonnaise. Ice Ice baby , dat spreekt wel voor zich toch? So cool!



Te cool toch, dit zwarte jumpsuitje met geometrische print van Nununu. Perfect draagbaar het hele jaar door, want in de herfst doe je er gewoon nog een jasje overheen maar voor nu in de zomer is het ook supertof met sandaaltjes (of mini-sneakers).






Deze birdprint items zijn van Wislaki. Supertof gestyled ook, met van die witte sneakers!



Deze unicorn trui van Atsuyo et Akiko via Orange Mayonnaise is typisch zo'n item waardoor ik als volwassen vrouw heel jaloers word op kinderen omdat ze zo'n coole kleren dragen. Me want!






All eyes on your kid met deze geweldige baseball cap van Beau Loves  Het oversized geruite shirtje van Tiny Cottons draag je als een jurkje, en met de grappige polkadot sokjes  van Bobo Choses erbij kan je verschillende prints mix&matchen. 






Deze hoodie met verenprint is zo on point! Leuk voor zowel jongens als meisjes, en als iemand daar nú even een volwassen versie van zou willen maken dan ben ik helemaal happy. Echt een toplook van Booso.






-----


For the original post, see MiniMe.nl blog

Geen opmerkingen: