augustus 28, 2018

TREND OUTFIT


by

SHOP DE 5 KINDERMODE TRENDS UIT DEZE OUTFIT


Eén van de minste dingen van het naderende najaar vind ik toch wel het koude weer dat weer op ons staat te wachten. Maar het grote voordeel is wel dat we weer heerlijk kunnen gaan shoppen. Zeker als ik kijk naar de outfit van Noémi, daar word ik toch zo ontzettend blij van.

EEN FLINKE DOSIS TRENDS IN ÉÉN OUTFIT. EN IK SNAP HEUS WEL DAT DEZE OUTFIT NU NIET DIRECT HEEL COMMERCIEEL IS EN DAT HIJ ALLEEN VOOR DE ECHTE FASHION GIRLS GEDRAGEN WORDT.

Wij zetten de vijf kindermode trends uit deze outfit voor je op een rij. Kijk mee! 
Trend 1
De wollen jas, flink oversized en met hippe ruit. Ik heb toevallig vorige week ook zoiets voor mezelf geshopt en kan niet wachten om me erin te wikkelen en het koude weer te trotseren.
Trend 2De cropped jeans. Het rechte model jeans is weer helemaal terug en dan in de verkorte versie zodat je ook nog met die toffe sokken kunt showen.
Trend 3
De coltrui zie je ook weer terug in het straatbeeld. Ga jij voor de dunne variant die je los draagt of combineer jij de coltrui onder een sweater als “kraagje” ?
Trend 4
De canvas riem die ik vorig jaar op de catwalks al gespot had zijn gelukkig ook naar de kindermode vertaald! Deze vaak gekleurde riemen met merklogo stylen je outfit kek af.
Trend 5 
Een blokruit of een klassieke ruit zullen de outfit van je kinderen lekker hip maken!
Outfit van Noémi
geruite jas TAO  maat 8-9
tas Tiny cottons 
gestreepte turtle neck FITN  maat 10-11
jeans TAO  maat 8-9
riem TAO  maat M
sokken beau loves  maat 10-11
beanie Bobo Choses maat KID
Outfit van Xavier ( rechts) 
rode trackpant Repose Ams  maat 8
shirt Veggie Couture GATG maat 6-8
overhemd FITN  maat XL 8-9
grijze beanie little man happy
denim jack Mingo  maat 6-8

----
For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: