American Outfitters zomer 2013

De collectie sneak peek van de American Outfitters voor zomer 2013 had ik al gehad tijdens de beurs in Parijs, en later ook nog bij Hop Agenturen.  Nieuwe collectie blijft leuk, en ik krijg weer helemaal de kriebels als ik de items weer allemaal in een lookbook bij elkaar gecombineerd zie.
Het Belgische American Outfitters brengt ieder seizoen een collectie met de juiste mix van trends, fashion en draagbare kindermode. Voor zomer 2013 ben ik helemaal dol enthousiast over de collectie. Voor de boys, stoere sweatshirts met applicaties of high-school teksten maar ook mooie raglan shirts. Een style die absoluut niet mag ontbreken bij mijn zoontjes voor komende zomer is het mooie army groene jack met Amerikaanse vlag en checked shirt! Topper…De meiden collectie bestaat uit prachtige, schattige & lieve jurkjes, deze worden makkelijk gecombineerd met de stoere sweats met sneakers of voor communie heel chique met glitter ballerina’s en een cardigan van fijne breisels.
Voor de jongens en de meiden zien we de Amerikaanse vlag veel terug komen op shirts, knopen & sjaals. Ook de prachtige felle kleuren worden afgewisseld én gecombineerd met sorbet/pastel kleuren….. American Outfitters dit smaakt naar meer!!!
Helaas moeten we nog even wachten want de zomer collectie van American Outfitters zal vanaf medio januari 2013 in de (online) winkels liggen. Ik geef jullie dan nog wel een seintje!

Rits details, elleboogstukken en mooie dames-achtige jurken

Old school sfeer in de American Outfitters collectie zomer 2013

Mijn favoriet, het legergroene jack met de in de collectie veel voorkomende Amerikaanse vlag.

Prachtige jurkjes met mooie fel gekleurde ceintuurs

Het dikke katoen en de mooie denims, vergeet de onderstukken niet!


For original Blog Post, See > http://www.justbymanon.nl/2012/11/american-outfitters-zomer-2013/