april 29, 2015

DE KINDERMODESTIJL VAN

by



DE KINDERMODESTIJL VAN

MARISCA KENTER

In deze rubriek delen de lezeressen van Kindermodeblog hun kindermode stijl! Kijk lekker mee en laat je inspireren…..
Naam: Marisca Kenter- van der Zwaan
Leeftijd: 29
Kinderen: een zoontje van 4,5, Milan
Werk: mama lifestyle blogger op MariscaKenter.nl en medewerker digitale communicatie
Hoe zou je jouw kindermode stijl omschrijven?
Lastige vraag, want het is iedere dag weer anders. Ik houd ervan om dingen te mixen zoals een sweatpants en een blousje. De ene dag ziet Milan er netjes uit met een colbertje op een jeans en de andere dag een legging met een sweater en een grote sjaal.
Hoe kleed jij de kinderen het liefst?
Het liefst ga ik voor een streetstyle achtige look. Daarnaast houd ik erg van printjes dus die krijgt hij ook vaak aan. Als het maar wel uniek is en niet iets is waar ik de halve stad in tegen kom. Gelukkig houdt Milan daar ook van en vindt hij het net zo leuk als ik!
Wat draagt Milan het liefst?
Milan houdt van kleur en is niet zo gek op zwart, dat maakt hij dan ook altijd wel duidelijk. Verder vindt hij het eigenlijk allemaal leuk en houdt hij zelf ook van kleding. Hij heeft wel één favoriet kledingstuk en dat is zijn tijgerbroek van Popupshop. Die zou hij het liefst iedere dag aan willen.
Wat zijn je favoriete kinderkleding merken?Thief and Bandit, Zara, Mini Rodini, Scotch Shrunk en Popupshop zijn op dit moment favoriete merken.
Je favoriete online shop en stenen winkel?
Ik shop bij meerdere online shops zoals Orange Mayonnaise, etc.
Wat is je favoriete trend van dit moment?
Geprinte leggings/broekjes voor jongens! Ik vind ze zo leuk! M is ook lang en kan ze ook goed hebben. Ik koop ze dan een maat groter zodat ze nog stoerder staan.
Wat vind je belangrijk aan kinderkleding?Dat de kwaliteit goed is. Dat Milan er dus ook lekker mee buiten kan spelen zonder dat er daarna een scheur in zit. Dat de stof mooi is en dat het uniek is. Ik vind het leuk als hij iets bijzonders draagt en we er dus geen andere kinderen in tegenkomen.

Wat is jouw musthave van dit seizoen?Ik heb er twee: de tijgerbroek van Popupshop en de geprinte leggings van Thief and Bandit. Eindeloos combineren en het zit ook gewoon heel lekker.

foto 1 (16)

M's outfits3
foto 3 (3)
foto5 (2)
Milan Gouda
Milan outfit 7
------
For the original post, see KindermodeBlog.nl

Geen opmerkingen: