april 04, 2015

YPORQUE

by
logo
Yporque rock & roll summer 2015
De verschrikkelijke winter die nooit is gekomen mag plaats maken voor een zonnig voorjaar en dat mag ‘as we speak’ NU beginnen!
Het Spaanse merk Yporque heeft haar collectie uitgeleverd, en als er een merk is dat veel te weinig aandacht krijgt, is dat dit fantastische merk wel. Wat mij betreft mogen de dranghekken klaar worden klaargezet want ik weet het zeker. Als jullie Yporque zouden proberen, je kids laten zien, en zouden laten dragen. Dan willen ze ook allemaal Yporque.
Yporque is veelzijdig en brengt een collectie waar volgens mij iedereen zichzelf wel in herkent. Een collectie voor de rock, lees veel items in black & white, en dit seizoen vooral de stripes black & white zijn adorable.
Yporque Rock & roll ss 2015Yporque kidsfashion summer 2015

Coole summer styles met knipoog naar de surf wereld, hierin zijn de shorts en swimwear in heldere kleuren juist weer een belangrijke leidraad.
Yporque

yporqueYporque surf cultureo_9CjHvExgp6HpGHJb5f_hL8GPr2zxASJoHl1aD2EVM
En de collectie met de superhero mask of de toffe Tees met echt geluid, zijn ieder seizoen weer een hit. Ik zie Guus al als wolf door het huis rennen…
Yporque91LGVZi8s7TB8KGwgY6Vg3KZZRgAumPYt5XAHdEg1-M
Ik kan niet kiezen! Ik vind teveel leuk.. en hoop dat jullie het met me eens zijn dat deze collectie toch echt waanzinnig tof is!!
De nieuwe collectie van Yporque is nu te koop bij Orange Mayonnaise
-----
For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: