april 05, 2015

RED, RED, RED….FAVOURITES

by
logo



mooi rood
Reversible jack Scotch R’belle | Adidas supercolours | NUNUNU shirt 
Shirt Finger in the Nose | Rugzak Superdry | Hoed Scotch R’belle
Sandalen Zara | Gillet Stella McCartney Kids| Badpak Molo
Nog geen jaar geleden lag er echt geen 1 rood kledingstuk in de kasten van mijn kids. Ik weet niet waarom, maar rood en ik waren gewoon niet de juiste combinatie naar mijn idee. Totdat ik afgelopen zomer wat meer wijnrode en zachtrode kledingstukken in de winkels zag liggen. Ik was eigenlijk meteen om en heb gelijk wat aangeschaft en ik moet eerlijk zeggen, het staat super! Daarom vandaag mijn rode favorieten in Justbymanon favourites……
------
For the original post, see Just by Manon blog

SHOP more RED > HERE < by Orange Mayonnaise

Geen opmerkingen: