juli 12, 2015

MUSTHAVE: DEZE VEELZIJDIGE SALOPETTE

by

Musthave: deze veelzijdige salopette


Deze veelzijdige salopette is helemaal geliefd deze zomer! Hij was dan ook in no-time uitverkocht. Maar... goed nieuws! Gray Label heeft deze topper voor het nieuwe winterseizoen ook weer aan haar collectie toegevoegd. En deze keer in nog meer mooie kleuren. 
Ik houd ervan om mijn jongste zoontje Guus stoer te kleden. Toen ik aan het begin van het zomerseizoen de zachte sweat salopette van Gray label in de shop zag, wist ik dan ook direct dat dit een winner was voor Guus! Een schot in de roos, en inmiddels ons favoriete item van deze zomer. 

Doldwaas verliefd

Ik kan er niets aan doen, maar ik ben echt doldwaas verliefd op Guus als hij in zijn salopette met zijn blote voetjes over het strand of de boulevard loopt. Het fijne aan de salopette van Gray Label is dat hij multi-functioneel en cute tegelijk is. 

Perfect voor zomer en winter

Nu dragen we hem zonder T-shirt, met slippers eronder. Lekker voor een dagje strand, want: makkelijk aan en uit. Straks als het weer wat kouder wordt, is hij supertof over een streepshirt met lange mouw en een paar coole sneakers. Beanie op, en deze coole boy is klaar voor het nieuwe winterseizoen!

Snel shoppen, deze salopette

Wacht niet te lang met bestellen, want deze musthave salopette vliegt inmiddels de winkels al weer uit! 
-----
For the original post, see Fabulous Mama blog !
SHOP GRAY LABEL > right here <

Geen opmerkingen: