augustus 17, 2015

Back to school met Emile et Ida

by
logo

emile_et_ida
Back to school met Emile et IdaEen (rug) tas is niet alleen een praktisch vervoermiddel voor een lunch trommeltje en een etui is niet alleen een hoesje om je pennen in op te bergen. Tegenwoordig brengen merken een complete collectie met back to school artikelen, helemaal in stijl van hun collectie. De meest leuke dessins, dieren en superhelden worden erbij gehaald om “weer naar school” te gaan tot een feestje te maken.
Tassen kriebels
Ieder jaar bij de start van het nieuw schooljaar krijg ik ook weer de nieuwe tassen kriebels! Ieder seizoen een nieuwe jas, maar op de tas ben ik na een jaar ook wel uitgekeken. Kwalitatief zijn de meeste tassen die wij kopen niet kapot te krijgen, al gaan mijn jongens er niet écht goed mee om. Welk kind wel? Een leuke hippe back to school collectie zag ik van Emile et Ida. Absoluut één die ik met jullie wil delen.
Tasje mee én naar school
Een leuke schooltas alleen is ook een beetje kaal ds ik heb er direct maar twee mooie lichte winterlooks bij gemaakt.
Shoppen: Emile et Ida winter 2015 collectie.
emile et ida winter 2015 _kindermode
 ----------
For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: