februari 28, 2015

BEAU LOVES SS15

by

logo
Raglan Jumper Grey Marl XO
Goed nieuws voor iedereen die houdt van gave all over prints en urban kinderkleding: de nieuwe collectie van Beau LOves staat vanaf vandaag online.
Er komen al een aantal weken af en toe beelden voorbij van de nieuwe collectie en elke keer als ik een foto zie, ontsnapt er toch wel een ‘oeh’ of een ‘ah’ uit mijn mond. De nieuwe collectie van Beau LOves is namelijk heel erg mooi!
Over het algemeen wil ik nogal eens een blokje om rennen als er een insect in mijn buurt komt. Ik vind de term creepy crawlers toch ook altijd net iets beter voor dat soort engerds. Deze keer omarm ik mijn grote angst met open armen, de collectie van Beau LOves staat er namelijk vol mee. En wat vind ik ze geweldig! Het zal er zeker mee te maken hebben dat deze lieftallige beestjes blijven staan waar ze staan en zich niet ineens in mijn richting gaan begeven.
Maar welke print ik nou het gaafst vind? Ik weet het echt niet. De lovebugs zijn te gek, maar ook de Beau LOves mieren mogen zo mijn huis in komen kruipen. Natuurlijk ontbreken ook de maskers deze keer niet, een Beau LOves collectie is geen Beau LOves collectie zonder.
Ik moet ook zeker niet vergeten om jullie aandacht even te vestigen op de XO print, want ook die is echt leuk! Ben ik trouwens de enige die bij het zien van die print de neiging krijgt om ‘XOXO Gossip Girl’ te roepen? Vooral in de jumpsuit versie is hij wat ons betreft echt een musthave voor komende zomer.
Oh en heel goed nieuws voor iedereen die, net als ik, vorige keer mis gegrepen heeft voor zo’n te gekke pet met oortjes: Ze zijn er dit seizoen ook weer, dus grijp je kans!
Ik ga het vandaag nog moeilijk krijgen om mijn favoriete items te kiezen. Gaat het jullie beter af? Hebben jullie al favorieten?
Je shopt Beau LOves nu bij Orange Mayonnaise.
Beau LovesSleeveless Romper Suit Grey XOBeau LovesOversized Dress Black Mini masksBeau Loves ss 2015Beau Loves Shorts Grey Marl SpottyBeau Loves Short Sleeve Fin T Shirt Pistachio AntsBeau Loves Raglan Jumper Pistachio LovebugsBeau Loves Raglan Jumper Caramel Ants

-----
For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: