februari 26, 2015

INSPIRATION: MY LOVE FOR BOMBERS

by

Life With Faye Blog - INSPIRATION FOR FUNKY LITTLE GIRLS


Het is jullie vast opgevallen dat ik van bomber  jacks hou, daarom heb ik vandaag een collage gemaakt die gecombineerd kunnen worden met deze coole bomber jack van Finger in the nose. Verschillende merken hebben de bomber jack opgenomen in hun SS15 collectie, daar word ik heel blij van. Ik hou van printjes, maar deze effen mos groene vind ik super leuk omdat het mij doet denken aan de Alpha Industries jacks van 'vroeger'.

Ik ben zo langzaamaan ook aan het rondkijken naar sandalen en slippertjes, ik kwam deze gouden sandalen tegen van Beberlis.




DETAILS
mouwloze blouse - Miss Ruby Tuesday
shorts - Munster Kids
sandaaltjes - Beberlis
armbandje - Cowboybelts
zonnebril - Woodzee
tas - Emile et Ida





-----
For the original post, see Life with Faye blog !

Geen opmerkingen: