februari 03, 2015

GEEL

by 

logo



Just the colour yellow makes me smile…


Geel kindermode zomer 2015
Geel de kleur van de zon, versterkt voor mij altijd het gevoel van de zomer! Geel is eigenlijk nooit uit de mode en daarom zien we dit zomerseizoen ook veel verschillende nuances in de kindermode. Mijn favoriet is de mustard yellow, een kleur die ik graag mix met licht grijs of andere pastel kleuren. We hebben onze favoriete gele kindermode items voor zomer 2015 voor jullie geselecteerd. Hope you like it!

Just the colour yellow makes me smile.


Geel kindermode - leukste gele items zomer 2015

Coole sweater met Hawaii photographic | toffe yellow sun pant met stretch voor een super fit | sweater met floral mouwen | Mr nail t-shirt |  Little Eleven Paris Bart shirt , hoe cool ?! | American Outfitters oil pineapple Tees | gele sandaaltjes van le Big | Mini Rodini sweat short met fishes | rokje met fluor flowers van NONO | OK let’s surf Tee van Scotch Shrunk | Tank top dress met sporty nummer | poederroze singlet met cijfers van mesh stof jurk met dessin en April Market tekst |
-------
For the original post, see Just by Manon blog 
FIND more YELLOW >> here << at Orange Mayonnaise !

Geen opmerkingen: