februari 25, 2015

WEBSHOP VAN DE WEEK: ORANGE MAYONNAISE !

by

PS:blog



Wat een heerlijke shop is Orange Mayonnaise. Ze verkopen er mijn favoriete merken Bobo Choses en Mini Rodini. Maar dat is maar een kleine greep uit het assortiment. Ze verkopen er hele fashionable items voor 0 tot en met 16 jaar. Dus voor ieder wat wils.
Unieke, spannende en vrolijke items
Annika, eigenaresse van de webshop Orange Mayonnaise heeft zelf 3 jonge kids, nou dat weet je wel dat je hier goed zit. Zoals ze zelf zegt: ‘Deze online boutique is een wereld waar kinderkleding, speelgoed en accessoires verstrengelen met de behoefte aan unieke, spannende en vrolijke items’.
See you later alligator
Deze prachtige tekst prijkt op de donkerblauwe trui van Mini Rodini. Ik moest er zelf hard om lachen, blijft een leuke uitspraak! Ook ben ik heel erg super ontzettend fan van Bobo Choses. Helaas is dit merk niet heel goedkoop en groeit Benjamin hard, anders zou ik het liefste de hele collectie kopen. Vrolijk, stoer, hip, kijk zelf maar ! Denk ook aan merken als Mini & Maximus, Soft Gallery en Nununu, een hele waslijst aan ontzettend toffe merken. Zitten jouw favoriete merken er ook bij? Lang geleden kocht ik er trouwens ook een zwempakje, rood, en te schattig, voor een vierjarig schatje.
Orange MayonnaiseOrange Mayonnaise
Ik kocht: Broekje van Bobo Choses, een legging van Filemonkid en een shirt en sweater van Mini Rodini. 
Wat vind jij van deze items?

Lookjes maken met de Mini Wardrobe
Ik vind het erg leuk om lookjes te maken met de Mini Wardrobe van Code37. Zeker als de items weer schoon uit de was komen, dan maak ik leuke nieuwe setjes. belangrijkste is wel, dat het comfortabel is. Nou dat zijn deze items allemaal!
PS: Ze verkopen ook de hippe design letters, met alle letters van het alfabet, mooie cadeautip!
-----
For the original post, see Ps:Blog !

Geen opmerkingen: