mei 26, 2015

QUINN + FOX OUTFIT PEPPER





by




Vorig jaar lente kwam er een mooi, stoer en eigen kinderkleding merk bij. Meteen bij het zien van de eerste collectie was ik fan. Ieder seizoen heb ik wel een aantal dingen aangeschaft voor Pepper. En ieder seizoen zie je het merk groeien. Quinn+Fox.
Een stel met twee dochters die vanuit Californië de leukste, stoerste en creatiefste items maken. Volgens een filosofie waarbij ALLES ook uit Californie komt. En alles is limited edition. Hun meest bekende items blijven toch wel de Messy Hair Don’t Care shirtjes en tanktops. Ze hebben zelfs de rechten van deze slogan laten vastleggen.
Ook de huidige collectie, genaamd Blackbird, is weer top. De collectie is iets breder dan de voorgaande met verschillende musthave broekjes, leggings, shirtjes, tanktops en hoodies. Veel zwart en wit afgewisseld met de bekende warme kleuren maar dit seizoen zien we ook felle kleuren voorbij komen. All over prints van vogels en tijgers. En ook nu weer een hoop statement prints.
Een van die statement prints was bij mij meteen favoriet. Toen ik de collectie voor het eerst voorbij zag komen in een preview wist ik dat die het in ieder geval zeker ging worden.
Pepper daarom vandaag in de Hendrix tee. And need I say more??


----


For the original post, see KindermodeBlog.nl

Geen opmerkingen: