mei 14, 2015

MUSTHAVES ZOMER 2015

by

PS:blog

De zomer komt er weer aan! Dat vraagt om een moodboard want ik deel mijn favorieten maar al te graag met jullie. Als het mooi weer is, heb je eigenlijk niet veel nodig. Wakker worden van de vogels is fijn, je kleding staat mooier, er zijn verse geurende aardbeien, een wijntje is altijd een goed idee en zand in je haar geeft je de perfecte beach look. Ik kan niet wachten tot wij vakantie krijgen maar voor nu zijn de lange avonden en zonnige weekenden ook fijn, heel fijn! Ik ben online gaan zoeken naar mijn musthaves zomer 2015. Dus nu, mijn favorieten, lees musthaves op een rijtje! Welke items zijn jouw favoriet? En wat mag jouw kast, of in die van je kleintje niet ontbreken?

Mijn musthaves zomer 2015

XL Summer FavoritesSneaker Adidas superstar
Ray-Ban Aviator zonnebril
Mintgroene Greentom kinderwagen
Jumpsuit Watermeloen van Bobo Choses
Bikini Boho stijl bandeau bikini en broekje
Fringe tas Zara
UV filter kleding Beach and Bandits
Sonny Angels

Maak jij ook wel eens een moodboard? En heb jij al nagedacht over jouw Musthaves zomer 2015? Nog een tip, ruim je kast eerst even op voordat je aan het shoppen gaat. Dat deed ik afgelopen weekend en je komt er achter dat je nog veel leuke dingen had én wat je nog mist, dus volgende keer dat ik ga shoppen, weet ik precies wat ik écht nodig heb!
PS: Ben jij al klaar voor de zomer?

-----

For the original post, see PS:Blog

Geen opmerkingen: