augustus 02, 2016

GOSOAKY

by
logo






Kletsnat en stylish!

Dat het in Nederland flink kan regenen dat hoef ik je niet meer te vertellen. Gelukkig hoeft je stijl hier niet onder te leiden want met Gosoaky regenkleding komen jullie kinderen zelfs kletsnat stylish voor de dag!

Check de weerapp in de hoop op regen!

Sterker nog. Mijn zoons zouden dan in plaats van iedere dag de weer app checken om te kijken of het korte broeken weer is. De weerapp bekijken in de hoop op regendruppels! En ik kan je vertellen, in Nederland is de kans op regen groter dan op korte broeken weer. Investeren in hippe regenkleding voor kinderen is dus zo gek nog niet.

Gosoaky favorites

Oh ik ben verliefd op het witte parka model, met de mooie shiny laklaag een regenjas die ik zelf ook best zou willen dragen.Voor de boys gaat mijn voorkeur naar het streepje. De overall, de handschoenen, broek of ultimate jacket eigenlijk allemaal even mooi. Ik hoop op een regenachtige herfst zodat we genoeg redenen hebben om met Gosoaky fashionable in de plassen te mogen stampen.


----

For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: