augustus 16, 2016

BACK TO SCHOOL OUTFIT

by

logo



back to school

Back to school outfit

We moeten er met z’n allen nog echt niet aan denken! Ik zou nog heel veel weken vrij willen hebben, lekker veel leuke dingen doen, buiten naar het park en vooral lekker lang in bed liggen dat zijn nou eenmaal dingen waar ik heel erg van hou. Helaas is de vakantie voor ons hier in midden Nederland volgende week weer voorbij en moeten we weer in het ritme zien te komen van vroeg opstaan, brood klaarmaken, kinderen naar school brengen en ‘s middags of ‘s avonds weer langs school of de BSO om ze weer op te halen. Als ik er al aan denk, kan ik al chagrijnig van worden. Maar goed, het is niet anders. We zullen snel genoeg wel weer wennen. Of ben jij misschien heel stiekem wel blij dat de vakantie voorbij is? Kids weer naar school en rust in de tent? Ook dat kan ik me voorstellen hoor!
Voor iedereen die volgende week weer naar school moet (of iedereen die dat vast wil voorbereiden), hebben we vandaag een toffe back to school outfit gemaakt.
---
For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: