augustus 15, 2016

THE ANIMALS OBSERVATORY


by




The Animals Observatory

Eén van de merken waarvan we weten dat de items de winkels uitvliegen is het Spaanse The Animals Observatory. Vorig seizoen waren de gaafste items binnen no time uitverkocht in alle (web)shops. Nu snap ik dat ook helemaal, want ik ben ook echt fan van dit merk. Dat relaxte baggy stijltje daar hou ik gewoon heel erg van. Net als die verwassen kleuren wat echt een Spaans ding lijkt te zijn, want veel Spaanse merken hebben diezelfde soort kleuren.

Ook dit seizoen heeft The Animals Observatory weer een aantal meer dan geweldige musthaves in de collectie. De wijde highwaisted broeken zijn voor zowel meisjes als jongens echte toppers! Ok, je kind moet er een beetje lef voor hebben, maar hoe geweldig zijn die broeken? De sweatpants zijn altijd fijne items voor kids dus die mogen niet ontbreken in de kledingkast. En die lekker wijdt vallende sweaters? Die zou ik bijna zelf wel willen hebben, heerlijk om te dragen op koude dagen zo’n baggy sweater.

Ik ga zelden voor complete looks van merken, want ik verzin het liefste mijn eigen combinaties. Maar deze keer heeft The Animals Observatory toch een aantal outfits gemaakt die ik toch wel één op één over zou kunnen nemen. Ik vind niet alleen de items gaaf, maar ook de lookbook foto’s zijn, wat mij betreft, echt top!

Ik heb mijn bestelling al in mijn hoofd hoor! Hebben jullie al een idee wat jullie graag in de kast van je zoon of dochter willen hangen?

De wintercollectie is vanaf vandaag te verkrijgen bij Orange Mayonnaise



BewarenBewaren
-----

For the original post, see Just by Manon blog


Geen opmerkingen: