januari 24, 2014

A soft sneak ….


Sneak peek på Soft Gallery SS14


DSC03489
Tilbage i august var jeg inviteret på rundtur hos fire store danske børnemærker, deriblandt Soft Gallery, hvor vi fik et sneak peek på de fine sager, der udgør mærkernes respektive SS14-kollektioner. Spørg lige om jeg glædede mig til det! :)
Soft Gallerys SS14-kollektion hedder Nostalgia og er spundet over barndomsminder, der på smukkeste vis er transformeret til skønne prints og broderier.
Soft Gallerys to designere siger selv om kollektionen: Pieces of memoirs have inspired this season’s prints, fabrics, colours, silhouettes and ambience. Through personal stories from the past, we have put together a magical, sophisticated and humorous collection with a scent of childhood joy.
DSC03490
DSC03481
Nu har jeg set hele kollektionen, både baby, dreng/pige, woman og home, og inspirationen træder så tydeligt frem, og den røde tråd gennem de enkelte styles er så klar, at det må være deres mest gennemførte kollektion til dato.
DSC03485-001
DSC03486
DSC03488-001
DSC03492-001
Kollektionens farver er støvede, som det sig hør og bør i Soft Gallery-universet, og sommerlige. De anvendte farver er lavendelse, lys rosa, coral og neonpink, vanille og creme, aqua og grå, lys gul, indigo og vintage black. Selvom jeg normalvis mest er til den mere efterårs- og vinteragtige palet, appellerer disse farver enormt til mig. Så kombineret med, at jeg af natur er mest til forår og sommer, giver det god mening, at min ønskeseddel til dette forår allerede er på mere end 10 ting. Altså bare til mig selv. Lover at skære lidt ned :)
DSC03487-001
Til denne sæson har Soft Gallery udvidet både deres Baby- og deres Home-kollektion en hel del, og som noget nyt har de lavet både badedragter og bikinier til de små piger. Det lover jeg at vise jer snarest!
---
For the original post, see Cand.mor blog

Geen opmerkingen: